Monday, August 24, 2009

我人生中的第一次

现在一个人坐在Dewan Kuliah外面。。
心情过分的低落,就像这些字的颜色一样,BLUE
因为,我对今天的考试完全不知情......................

为什么会酱??为什么??!
天啊~这真的是我人生中的第一次,第一次没准备就考试,
结果,四题二十分的题目就被我乱写一通就交上去了.........
这次不fail都难了,就心痛的是朋友竟然没提醒我说有考试,
可是他们有把教授email给他们的lecture notes传给我,还提醒说今天有考试,
我这几天根本上不到网,现在才看到,太迟了.................................

没办法了,交都交上去了,能怎么办?其实凭良心说,题目蛮容易的,因为很直接,只不过我没准备,所以二十分就这样从我眼前飘走了~至于今天要交的assignment嘛,因为是第一次写,所以不知道写的对不对,也就酱交上去了,总共十分。。

现在的我,只能寄望于年尾的大考了,希望藉着大考扳回一城,不至于fail掉这张paper,我可不想repeat,这科真的超难读的,再repeat一个sem那还得了??

今天的心情》》》:-( + T.T

5 comments:

  1. wendy... i feel sorry to u... i just read ur blog for the 1st time at this moment... dunno wat to say... but u know? there is owez a way for u to go in watever dead end... ^^ like ur test... u didnt do well for ur test not meat tat u will fail for the subject... hehe... uni life is not like 2ndary life... our subject marks is total with test,assignment,attendance,and also final test.... so just try ur best in following test bah... gambatheh... u can do it... ok?? ^^

    ReplyDelete
  2. same advice from me.wendy yao4 jia1 you2!!! xD

    ReplyDelete
  3. lol, i had that experience as well. Go for an exam I didn't study at all. salute you to maintain a chinese blog. I can no longer do that, xD

    ReplyDelete
  4. Alex: coz im poor in english so no choice haha...

    ReplyDelete
  5. Kah ee owaz jia you 4 me..so touch ler~~

    ReplyDelete